Ofte stilte spørsmål

BESTILLING

Så frem til at bestillingen ennå ikke er sendt ut fra vårt lager så har vi mulighet til å endre eller kansellere bestillingen.

Om dette er ønskelig vennligst kontakt oss så snart som mulig på SMS, chat eller telefon.
Vi har da større mulighet til å håndtere saken din før pakken blir sendt fra vårt lager.

Telefon: 46 46 08 80,

Dersom bestillingen er sendt har vi ikke mulighet til å stoppe forsendelsen. Om det er slik at du ikke ønsker bestillingen kan du benytte deg av angreretten og returnere produktet.
Les mer om retur & angrerett her

Ordrebekreftelse sendes automatisk til epostadressen du har oppgitt i kassen ved fullført bestilling.
Om du ikke har mottatt ordrebekreftelsen anbefaler vi at du sjekker spam/søppelpost mappen i eposten din. Om den ikke ligger der kan det tenkes at eposten har blitt feilstavet. Ta så kontakt med oss via chat, epost, sms eller telefon slik at vi får undersøkt hvilken epost som er registrert på ordren.

post@fandrops.no
46 46 08 80

I Norge er det ingen aldersgrense på energidrikke som inneholder koffein. Til tross for dette har vi en anbefalt aldersgrense på 16 år på produkter vi tilbyr som inneholder koffein.

Produktene som ligger under seksjonen 18+ har aldersgrense fom 18 år.
Dette gjelder da produkter som tobakkssurogater “Energy pouches” som ligner på snus. Ihht norsk lov har alle tobakksurrogater denne aldersgrensen selv om produktet ikke inneholder tobakk eller nikotin. Forøvrig er det også 18års grense for kjøp av Prime Hydration.

Vi ber om epost og telefonnummer fordi posten og Porterbuddy krever dette ved levering.
Posten sender ut SMS til deg når varen er levert eller kan hentes. Porterbuddy sender deg sms med sporingslink slik at du kan følge fraktreisen til produktet ditt helt frem til døren.

Din private informasjon deles ikke med tredjepart utover det som er nødvendig ihht levering.

PRODUKTER & RESTOCK

Du kan overvåke produkter som er utsolgt ved å trykke på "varsle meg" knappen og legge inn din epostadresse. Du finner denne knappen inne på siden til produktet som er utsolgt. Når produktet er kommer inn igjen vil du bli varslet på epost umiddelbart om dette.

Har du et ønske om å få tilgang til et spesielt produkt vi ikke tilbyr? Tips oss gjerne om dette produktet og vi vil gjøre vårt beste for å ta det inn i sortimentet.
Send tips til post@fandrops.no

RABATTKODER

Ved å abonnere på vårt nyhetsbrev vil du alltid holdes oppdatert på kampanjer som kan inneholde rabattkoder.

Om du har en kode og glemte å oppgi denne vedbestilling sp ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice så raskt som mulig for ytterligere hjelp.

Vi kan nås på sms 46460880, epost post@fandrops.no eller live chat.

Om du har forsøkt en rabattkode og denne ikke fungerer så sjekk at den er stavet korrekt. Om det forstatt ikke hjelper ta kontakt med våre kundeservice så hjelper vi deg ytterligere.

FRAKT & LEVERANSE

Vi benytter to fraktleverandører.

  • Porterbuddy (Ekspresslevering på døren)
  • Posten/Bring (pakke til hentested eller pakke i postkassen)

    Med Bring kan du veksle mellom ulike leveringsmtetoder.

Når vi pakker og klargjør din bestilling får du epost med sporingsnummer. Om du ikke finner denne ta kontakt med oss og oppgi ordrenummer og vil spore den for deg.

Det er ingen toll og gebyr når du handler hos oss.

Vi yter vårt beste for å opprettholde vårt gode rykte som en rask leverandør. Derfor har vi samarbeid med ekspresstjenester som Porterbuddy og Instabox som stort sett er den raskeste fraktleverandøren i Norge da de leverer på døren eller i Instabox kasser samme dag eller dagen etter bestilling.
For levering med Porterbuddy kreves det at du bor innenfor en Porterbuddy sone.

Utover dette leverer vi til alle distriktene med Posten/Bring. Vi gjør vårt absolutt beste for at bestillingen din går til terminalen samme dag eller dagen etter. Normalt sett så vil du motta din bestilling innen 1-3 virkedager alt ettersom hvor du bor og om det er høysesong eller ikke.

Det er ulike garantier på type leveringsmetode du velger.
Les mer om dette her

Dersom du har fått feil eller mangler i din leveranse ber vi deg gjøre følgende. Sjekk ordrebekreftelsen du har fått på epost og samstem denne med mottatte varer. Er det fortsatt slik at det foreligger en feil så ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice. Oppgi ordrenummer på din bestilling ved kontakt.
Noen av de spiselige produktene slik som sjokolade kan være skjørbare. Det er vanskelig for oss å garantere hvordan pakken blir behandlet hos posten. Skjørbare varer slik som tynne sjokoladeplater kan derfor knekke under frakten.
Så lenge du mottar varen du har bestilt og den ankommer i hel forsegling og innenfor utløpsdato anser vi ikke knekt sjokolade som grunnlag for refusjon.

Er det slik at en vare er ødelagt, utenfor utløpsdato eller kommer med en feil forårsaket av produksjon så ber vi deg dokumentere dette og vi vil erstatter den. Les mer om feil og retur her

FORHANDLER ELLER INFLUENSER

Er dere interessert i å bli forhandler av produkter vi tilbyr?
Send oss en mail på post@fandrops.no.
Oppgi firmanavn og orgnr, og skriv hvilke produkter dere er interessert i så hører du fra oss.

Er du influenser på sosiale medier eller streamer på Twitch så vil vi gjerne høre fra deg. Om du tror vi kan være en bra match for et samarbeid ta kontakt med oss på post@fandrops.no.

Skriv litt om deg selv som hvilke kanaler du er aktiv på, og hva du liker å dele med følgerne dine.
Vi ser frem til å høre fra deg.

KONTAKTINFO

Epost: post@fandrops.no
Telefon: 46460880

Lageradresse/returadresse
Bjerkelundsveien 18
1358 JAR

Postadresse/fakturaadresse
Rødsåslia 45
1389 HEGGEDAL